Saturday, January 31, 2004

BaCk..

不要哭了吗 该哭的人是我吧...

Back..For a while..

A surprise act..So rare tt recruits get to go home after only 3 days in camp..hehe no one's complaining though..for e first time dinner was finished in record time n we "fell in" much earlier than e allocated time hehe..guess everyone can't wait to get home eh?

No hidden meaning behind tt act..Training's pretty slack for now, sort of like an orientation for us newbies, plus all e admin stuff..think once we settled down den e real deal starts..maybe it's not such a good idea to ask how e ppl at tekong are doing haha..coz judging from their exp our few days in camp is already tougher den theirs le..hehe..i'm not complaining though..我是强的!!

本以为可给她一个惊喜..

真是谟事在人,成是在天..

至少还有一通电话..??一通??哈哈..

不知道你现在好不好..一颗渴望见到你的心,深深地想念着你..

好想,好想..让你感到温暖..让你不受伤害..

胸口一震疼痛..好久没这种感觉了..

肋骨..找到了吗?

要用功读书..要勇敢..要坚强..

想哭就到我怀里哭..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

<<想哭就到我怀里哭>>

一个人逃避寂寞 两个人渴望自由
到底该不该奔向你 怀里的温柔
还是就让你失望的走 我没有太多承诺
能让你一夜好梦 担心从今后你心痛
会不知所措 太多的惶恐 又让我们无法承受
想哭就到我怀里哭 喔 就像一切都不会结束
那彼此感觉 不那么孤独 想哭就到我怀里哭
喔 别把未来想的太清楚 那只会让我越来越无助
想哭就到我怀里哭

No comments: